Мета роботи зі зверненнями громадян:

-Надання допомоги у вирішенні актуальних проблем як територіяльної громади в цілому, так і кожного громадянина, який звертається за допомогою чи консультацією.

Нормативна база

- Конституція України ст. 40;
- Закон України "Про звернення громадян" № 393/96-ВР від 02.10.1996 року;
-Закон Укаїни "Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції від 02.07.2015р. № 577-VІІІ
-Постанова Кабінету Міністрів України від 14.04.1997р. № 348 "Про затвердження інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах массової інформації"
-Постанова Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 "Про затвердження Класифікатора звернень громадян"
-Постанова Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку призначення і виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без встановлення інвалідності військовослужбовців, військовозобов язаних та резервістів, які призвані на навчальні (або перевірочні) та спеціальні збори чи для проходження служби у військовому резерві" від 25.12.2013р. № 975
-Розпорядження Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку електронного урядування в Україні" від 25.12.2013р. № 1072-р
- Указ Президетна України "Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення" № 241 від 19.03.1997 року;
- Указ Президетна України "Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення" від 13.08.2002 року;
- Указ Президетна України "Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами міцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів" від 27.01.2005 року;
- Указ Президетна України № 109/2008
Затверджено
Наказ КДНЗ КТ №5 "Вербиченька"
№7 від 02.01.2017р.

Графік особистого прийому громадян на 2017 рік

Шершньова Інна Юріївна - завідувач :

ВІВТОРОК - 13.00 год. - 15.00 год.

ЧЕТВЕР - 13.00 год. - 15.00 год.

/Files/images/JPG k.lb.gif

Перелік питань для звернень громадян, що відносяться до компетенції адміністрації КДНЗ КТ №5 "Вербиченька"

Соціальний захист:
Про надання матеріальної допомоги працівникам дошкільного закладу.
Про надання соціальної допомоги працівникам дошкільного закладу.
Праця і заробітна плата:
Праця і працевлаштування.
Охорона здоров’я.
Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян:
Про порушення прав вихованців.
Про порушення прав батьків дітей.
Сім’я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт.
Культура та культурна спадщина, туризм.
Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність:
Про ремонт, газифікацію, добудову дошкільного навчального закладу.
Про матеріально-технічне забезпечення дошкільного навчального закладу.
Про покращення організації навчально-виховного процесу.
Про харчування дітей та оплату за харчування.
Про забезпечення перевезення дітей на змагання, екскурсії, вистави.
Про надання послуг.
Про надання роз’яснень.

Про проведення свят.
Діяльність об’єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини:
Про роботу благодійного фонду.
Інші питання

Інформація про роботу зі зверненнями громадян

за 2016 рік

Протягом звітного періоду діяльність КДНЗ КТ №5 "Вербиченька" була спрямована на реалізацію і виконання вимог Конституції і законів України, чинного законодавства України. КДНЗ КТ №5 "Вербиченька" розглядає звернення громадян з питань, що належать до його компетенції, виявляє та усуває причини, що породжують обґрунтовані скарги громадян.
В роботі по розгляду звернень громадян адмінісрація дошкільного закладу керується Конституцією України, Законами України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування»; Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою КМУ від 14.04.1997 №348 (із змінами і доповненнями).
Для забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання надалі таким порушенням, з метою своєчасного виявлення причин, що призводять до порушення прав і інтересів громадян, вдосконалення роботи КДНЗ КТ №5 "Вербиченька" щоквартально аналізується та узагальнюється робота зі зверненнями громадян. Під час аналізу звернень громадян, особлива увага звертається на повноту розгляду порушених питань, обґрунтованість прийнятих рішень, причини, які можуть викликати повторні скарги або змусити громадян звертатися до вищих органів. Результати аналізу та узагальнення розглядаються на нарадах.
За 2016 рік до КДНЗ КТ №5 "Вербиченька" надійшло 0 письмових звернення , заявлено на особистому прийомі – 5.
Основними питаннями, з якими зверталися громадяни в 2016 році були: працевлаштування (4), про проведення свят (1).
Відповідно до розроблених та затверджених наказом завідувача дошкільного закладу заходів на 2016 рік на виконання Указу Президента від 07.02.08 р. №109/2008 проаналізовано та розглянуто стан роботи зі зверненнями громадян за 2015 рік. Робота визначена достатньою.
З метою створення необхідних умов для реалізації конституційних прав громадян на звернення та їх всебічного, об’єктивного розгляду, відповідно до Закону України «Про звернення громадян», на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» затверджено графік особистого прийому громадян завідувачем на 2016 рік . Для ознайомлення батьків та громадян міста копія графіку прийому розміщена на інформаційному стенді дошкільного закладу.
Наказом по КДНЗ КТ №5 "Вербиченька" продовжено функціонування телефону довіри на 2016 рік. За звітний період по телефону довіри звернень не зафіксовано.

Шановні вознесенці!

Згідно Закону України «Про звернення громадян» Ви можете звернутися до КДНЗ КТ №5 "Вербиченька" із заявою, скаргою, чи пропозицією за допомогою електронного звернення. Для цього Вам необхідно заповнити звернення за формою, подану нижче та надіслати на E-mail дошкільного закладу - kdnzkt5@ukr.net:

Прізвище ім’я по батькові відправника

Поштова адреса відправника (не обов’язково)

Телефон відправника

Дійсна електронна адреса відправника

Текст звернення

Увага! Виберіть та вкажіть, як вам надати відповідь?

На телефон

На E-mail

Відповідно до ст. 11 Закону України «Про захист персональних даних» надаю згоду на обробку та використання моїх персональних даних для здійснення повноважень, пов’язаних із розглядом даного запиту:*

Згоден -

Звіт

про кількісний характер звернень громадян,

що надійшли до КДНЗ КТ №5 "Вербиченька"

за І квартал 2017 року

За І квартал 2017 року до адміністрації КДНЗ КТ №5 "Вербиченька" надійшло:
- письмових звернень - 0,
- заявлено на особистому прийомі – 0,
- на виїзному прийомі — 0,
- колективних - 0,
повторних - 0.
Загальна кількість звернень - 0, що складає 100% до відповідного періоду 2016 року.
Кiлькiсть переглядiв: 237